Frågor

SENASTE:
Dryck: Vatten
Innehållet i SMS: "Vare det du ville när du ringde?"
Gången du grät: I fredags under filmen? Annars på mina föräldrars bröllop

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Nope
Förlorat någon speciell person: Lyckligtvis nej
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej och väldigt glad är jag för det
Skrattat så att du har börjat gråta: Jajamän
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej det skulle jag inte säga
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det är något jag redan vet!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Yes

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: 2-3 st
Har du några husdjur: En väldigt söt bordercollie som gillar att kämpa för godis

Vill du ändra ditt namn: Nej är nöjd med det, förutom att man kan göra om det till Joseful... ;)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Det kommer jag inte ihåg, dock så överraskade emma och amelia mig dagen innan vilket gjorde mig väldigt glad!
Vilken tid vaknade du idag: Vid 7
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov som en stock
Någonting som du längtar till: Utlandsresa
Senaste gången du träffade din pappa: Just nu faktiskt
Vad gör dig irriterad just nu: En massa tjat
Vad är ditt namn: Har ingen aning men hoppas det är något fint!
Singel/upptagen: Upptagen skulle jag tro! (Alltså vad jag hellre är)
Stjärntecken: Firre
Kille eller tjej: Girl om det är en fråga vad jag helst är haha
Vad gillar du gällande dig själv: Glad 99% av min tid
Piercings: Endast i öronen där jag dessutom aldrig har örhängen
Tatueringar: Nope men ska skaffa när jag blir 18, frågan är bara vad!

DIN FÖRSTA:
Operation: I åttan när jag opererade mitt knä, levde med kryckor i 6 veckor och även taxi...
Bästa vän: Min nära vän amelia som jag varit bästa vän med i mer än 13 år
Sporten du spelade: Gympa
Husdjur: Marsvin

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Vatten
Är du på väg att: Kanske fara och gymma. Fast vill egentligen göra något annat.
Väntar du på: Att det ska bli mörkt så jag kan tända ljus och ha det mysigt

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja som jag sa tidigare
Vill du gifta dig: Stort bröllop står på listan!
Karriär i åtanke: Något inom media kanske

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: En härlig mix av båda
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!
Känslig eller inte: Känslig fast inte för känslig hehe
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Varken eller

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja
Haft sex på första dejten: Nej
Krossat någons hjärta: Hoppas inte det...
Har du blivit arresterad: Haha nej men det hade varit spännande!
Dissat någon: Nog har jag väl det
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej det har jag inte

TROR DU PÅ:
Dig själv: I vissa tillfällen
Mirakel: Jag vet inte
Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek men starkt intresse
Himlen: Man vill väl hamna någonstans så molnen känns ganska tryggt
Tomten: Pappa är tomten
Att kyssas på första dejten: Ja
Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: I sexårs haha
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja det är väl klart
Vad kan du verkligen inte leva utan: Finns så mycket men kärlek och närhet




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback