Nytt år

2014 har invigits under tiden jag inte har skrivit. Jag fick ett väldigt bra slut på 2013 och en väldigt bra början på 2014 som jag firade in med massor av trevliga personer. Först åt jag trerätters middag med mina girls och sedan for vi vidare till Anna där vi stannade hela kvällen. Tog dock endast bilder under middagen tråkigt nog.
De senaste dagarna har jag inte gjort så våldsamt mycket, har gått mycket på stan och även tränat men har dock åkt på en förkyldning men tror banne mig att jag åker på gymmet imorgon ändå. Orkar inte vänta på att den ska försvinna helt, förkyldningar brukar ju vara bra på att hålla sig kvar ett bra tag.
Ikväll har jag iallafall bara degat här hemma, åt en mysigt middag med familjen innan vi såg hockey och senare en bra film. Imorgon ska jag kanske fara till farfar, vi får se hur det blir med det. Kram!
 
snodde två från elinas blogg http://elinastenlund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback