Söndag

Min situation
 
Denna söndag kommer bestå utav träning, städning, kanske en promenad, hämta min brors mobil och titta på dalens match. Matchen börjar klockan 5 så jag måste vara effektiv vilket jag inte brukar vara bra på.
Har egentligen inte så mycket söndagsångest konstigt nog, det ska nästan bli skönt att det blir måndag för då vet jag att jag är närmare jul och nyår men framför allt min födelsedag. Tänker lite längre fram men jag är så jäkla taggad! Det tog även lång tid för mig att göra klart allt så jag kan börja övningsköra (gick kursen förra sommaren) men nu är brevet inne. Med tanke på att dagarna tills jag fyller år är under 100 strecket så ska jag nu ta tag i både körkortet och skoterkortet så jag har det denna vinter. Även prata med mina päron så jag kan få ett ok att tatuera mig till jul vilket skulle vara riktigt nice. Nog om mina planer, dags att sätta igång med söndagsgöran.
Mysig söndag på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback