Halloween

Hade en riktigt bra kväll igår! Hann dock inte blogga något då jag hade fullt upp hela kvällen.
Började iallafall med middag och fix hos elina följt av ost och kex med alexander och erik. Efter det åkte vi från elina till lokalen som låg ute i bjenberg där det var en hel del trevligt folk. Somnade sent och klev upp ganska pigg ändå vilket var skönt, nu ska jag snart fara och fira en i min släkt som fyller år. Får se hur länge jag stannar där men sedan blir det troligtvis bara hem och se någon mysig film. Älskar att fara ut på fredag så man kan vakna upp och ha lördag framför sig istället för söndag och söndagsångest! 
Ha en bra kväll :)
 Började med att vara lite extra snäll genom att göra en efterrätt till mina mami och papi.
Följt av midddag som var riktigt gott. Cred till Elina som var kocken!
Såhär såg jag ut plus ett par glasögon.
hahaha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback