Svar på frågestunden

Blev ingen video men här kommer iallafall svaren!
 
Favoritlärare?: Josefin- Det är nog min italienskalärare, lotta.
Amanda- Min svenska och engelskalärare, Lina.

favorit ämne?: Josefin- Idrott
Amanda- Fotboll
 
josefin: bästa efterrätten du gjort?!: Har ingen aning, en liten favorit är dock fudgetårtan och den som jag gillade minst är nog efterrätten jag gjorde med mango just för att det var ingefära i och det tycker inte jag om!
 
amanda: vilken inriktning valde du??: Jag valde samhälls med fotboll och med inriktningen beteende.
 
om ni fick välja mellan att det enda ni fick äta i en månad var rostismackor med smör eller att ha mens två månader i sträck vad skulle ni då välja?: Josefin- Jag skulle ha valt rostmackor, mens i två månader skulle jag aldrig klara av. 
Amanda- Att äta rostmackor i 2 månader skulle jag inte klara av så mens antar jag!
 
vilken är den bästa serien och bästa filmen ni vet?: Bästa serien tycker vi båda utan tvekan är vampire diaries. Josefin- Har ingen favoritfilm men gillar mest romantiska filmer och ett litet plus om den får en att gråta!
Amanda- Jag älskar kärleksfilmer, som tex. no strings attatched och LOL osvosv.

tre viktiga egenskaper hos en kille?: Josefin- Svårt att välja endast tre men omtänktsam, bara ögon för mig och är framåt.
Amanda- har humor, omtänksam och  är sportig tror jag. 

snyggaste läraren på draggen?: Jag vet inte riktigt men min idrottslärare Fredrik är helt ok.
Amanda- Ojjj jag har ingen aning! Kommer inte på nån nu iaf.

ditt favortiplagg?: Josefin- Vad svårt, men just nu tror jag det är min beigea mockajacka!
Amanda- hm... favvo hemma plagg är definitivt mina mjukisbyxor!

bästa minne?: Josefin- Jag har för många bra minnen för att kunna välja endast ett.
Amanda- Ingen aning!!

vad brukar vara höjdpunkten på dina dagar? (tex, för mig är det lunch): Josefin- Alla mellanmål! Älskar att göra tillexempel goda frukostar och kan ofta bli att jag käkar kanske lite för mycket när jag käkar mellanmålen och det kan göra att jag är väldigt mätt när jag ska käka middag. Men middag är inte min favorit.
Amanda- Det är nog på kvällen då man ska sova, älskar när man tagit bort allt smink om ser på nån film eller bara ligger och tänker.

vid vilken ålder skulle du vilja "pausa" och leva restan av livet i endast den åldern. och varför?: Josefin- Jag skulle vilja pausa min ålder vid 22 för då finns det typ inget man inte får göra och det gäller både i andra länder och i sverige plus så är man är fortfarande ung och har typ hela livet framför sig. 
Amanda- Någonstans mellan 21 och 25 eftersom att då är man tillräckligt gammal för att göra allt, typ köra bil och  sånt.

leva resten av livet som nunna eller jobba med hemska uppgifter i hells angels?: Josefin- Leva livet som nunna för då kan man synda.
Amanda-  Nunna! vad ska man ha killar till lixom? ;)

skulle du välja att ha vår hela året (alltså ingen vinter eller sommar) ELLER vinter hela året med endast sommar i två månader?: Josefin- Vinter hela året med endast sommar i två månader för annars kommer det aldrig bli riktig sommarvärme utan ganska kallt hela tiden vilket jag inte skulle vara glad över!
Amanda- Säger samma som Josefin, man måste ju ha en riktig sommar inte bara något halverst!
 
Vem var snyggast av 96 killarna i er förra skola? Och nuvarande?: Båda- Kommer inte på någon som riktigt stack ut på grubbe men dragon finns det många men några är Gustav Thoms, Joar Moilanen och Hampus Falk. Detta är bara några vi tycker är snygga, omöjligt att välja snyggaste på skolan av 96:orna och vi sa dem inte i ordning!
 
Josefin: hur fixaar du ditt hår så? är det så naturligt eller lockar du det och isåfall vad använder du dig utav för locktång?:): Lockarna är inte naturliga utan jag lockar håret med en 19 mm locktång ungefär två gånger i veckan för att lockarna håller även om jag sover med dem och jag kan också tycka att det är snyggt när de plattas ut och blir lite större. Kan dock locka till dom lite på helgen om jag ska fara iväg något på kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback