Min lördag i bilder

 
Dagen börjar med att jag far med familjen och kollar på Elias hockey match, det är så gulligt att alla far i en klump efter pucken..
 
Sen direkt efter hockeyn så for vi och kollade på Majas basket match! Det går nästan inte få en bild på Elias där han är inte gör till sig.. haha
Kl 3 spelade Ufc u19 på T3, så då for jag dit och kollade på den med Frida, tråkigt att dom förlorade men glada var vi ändå för vi såg en kille som var huuuuuuuuur snygg som helst!!!
Efter middagen så var jag och Maja barnvakt åt Elias när pappa och Nina var och kollade på bio, självklart kollade vi på ninjago!
När vi suttit barnvakt klart så la vi oss på mitt rum och kollade på filmen In time, den var faktiskt bra! Nu ropar sängen på mig, gooooonatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback