Sista dagen

Då var sista dagen på skolan gjord. Vi spelade brännboll fram till kl 12 då det började hagla och regna sjukt mycket. Allt blev avblåst men det var roligt ändå! 
Klockan halv 10 ska jag fara och se baksmällan III men amelia, är så jäkla sugen på popcorn så ska köpa en fet popcornpåse haha. 
Imorgon ska jag bara förbereda inför elinas student, kommer ha fullt upp då det är mycket som ska göras. Ska bland annat baka tårta, cheesecakemuffins och något till som jag inte riktigt bestämt än. Var ett tag sedan jag bakade så ser fram emot det! Mamma ska baka en marängtårta också så det kommer vara fullt upp i köket! 
Nu ska jag sätta på en film och invänta päronen som storhandlat och sedan dyka ner i påsarna, puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback