Midsommar 2013

Hade en väldigt bra midsommar i fredags. Jag var först i stugan och åt med familj och släkt, gjorde en väldigt fin krans också med oskar. Första gången vi gjorde en så nöjda blev vi! Efter en god middag så åkte jag hem där jag, elina och mathilda var ett tag innan vi for till mathildas pappa och tog det lugnt. Vid halv 1-1 åkte vi till mathildas syster där det fanns lite trevligt folk. Jag hamnade i sängen vid halv 6 på morgonen. Trött som bara den dagen efter men efter en alvedon och en stor kopp kaffe så kunde lördagen fortsätta. Då tog jag det bara lugnt och hade en mysig kväll med kusiner som bestod av plump och god mat. Underbar helg helt enkelt!!
 
Denna fina människa fyllde 79 men känns som en pigg 60 åring haha♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback