Senaste

Väldigt dålig uppdatering på senaste tiden. Beror väl helt enkelt på att det är sommarlov.
Vad jag har haft för mig är jobb, varit med släktingar, njutit av solen när den för en gångs skull har visat sig och planerat ett bröllop vilket jag i och för sig fortfarande gör. Det är mina kära föräldrar som ska gifta sig, hur kul? :D 9 augusti sker bröllopet och det är en hel det som måste göras innan dess! Drar även till fjällen för att fjällvandra i några dagar på söndag och efter det till stockolm om inte det blir efter bröllopet. Ser iallafall fram emot det! 
Vad härligt att solen kikar fram nu på kvällen! Vi ska käka grillat och sedan ska jag baka en choklad- och marängtårta som vi ska ta med oss till farfar imorgon där en hel del kusiner kommer hålla hus, mysigt! När jag bakat och käkat ska jag spendera kvällen med agnes och kanske amelia vilket ska bli mycket trevligt, träffade även amelia idag och käkade lunch och catchade lite. Ni får ha en bra kväll, puss!
 
Jajamän prislappen kvar på jeansen, nyinköpta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback