Onsdag

En till skoldag avklarad, nu är det bara en dag kvar sen är det fredag! Jag slutade 13.40 idag och då drog jag direkt hem och har inte gjort så mycket sen dess, snart är förhoppningsvis middag. Efter det vet jag inte vad jag ska göra, plugga lite franska och engelska borde jag ju göra, men det lär ju inte bli av nu när jag börjat med sjunde säsongen av oth, och sen är det ju fotboll ikväll, och det vill man ju se på. tjing!
 
Första bilden är från då jag och Maja skulle hjälpa till med Elias kalas, den andra är från nk lektionen igår, haha vad tänker Fredrik på? han ser lite lurig ut! Den sista bilden är också från nkn, jag, Axel och Angelica ändrade Jbild på facebook till bambi, Angelica har fått för sig att han är lik bambi haha! ;) jag var iaf lite badass och skrev på bordet, jag undrar om det fortfarande står kvar..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback