Lördag

Jag och Maja var mycket effektiva idag på stan och fick alla julklappar köpta! Matchen vann vi med 4-0 trots att vi bara var två avbytare. När jag kom hem blev det mindre kul eftersom min lillebror hade börjat spy, förmodligen magsjuka. Så det jag och Maja gjorde då var att packa våra saker och dra på dirren till pappa. Vi är inte alls rädda för magsjuka... Ikväll kommer Viktor så det blir förmodligen att mysa framför en film och prata om allt möjligt. Ha en bra lördagskväll!
 
Ska göra en liten förändrig i håret ihelgen, mökare ska det bli, man kan ju alltid hoppas på det bästa!
Igår hos josefin såg mitt hår mkt mörkare ut på bilderna än vad det är, kanske blir något sådant.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback