Måndag

Såg klart andra avenyn i lördags... Vilken serie ska man börja se nu då? Vill fortsätta se andra ju!! Jag funderar på att börja se de avsnitt jag inte sett än på pretty little liars och efter det kanske se one three hill. Man måste ha någon serie att se på.
På tal om i fredags så hade jag också väldigt kul! Amanda och amelia hade styrt upp det bra och självklart lägger jag ner min själ för att vinna spelet, man ser ju bara på bilden haha!
Nu ska jag återgå till italienskan, känner att ögonen är riktigt tunga då det blev sent igår. Får lägga mig 7 ikväll... PUSS
 
Detta var på ett fitnesskonto, VAD HÄNDER?


börja kolla på 90210!!

Svar: Det är också ett alternativ! Vilar gärna ögonen på Matt Lanter...
Josefin Edvardsson

2013-04-29 | 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback