Hade tråkigt..

1. Är du singel? japp
2. Är du lycklig? klart!
3. Är du uttråkad? just nu, ganska
4. Är du ledsen? nej
5. Är du från Irland? nej, eller man vet aldrig;)
6. Är du gravid? nej!!
7. Är du full? haha nope! 
8. Är du en cooling? självklart!
9. Är du en sommar eller vinter person? Sommar helt klart!! 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

8 frågor

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  ja
2. Har du nånsin blivit sårad? jaa
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nepp
6. Har du haft en hemlig beundrare? tror inte det!
7. Är du kär? nejj, eller räknas en kändiscrush??
8. Vill du gifta dig i framtiden? såklart!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon 
3. Katt eller hund? ojj,, jag vet inte! 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? bästa vänner 
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? svårt att välja när man inte direkt har haft en vild utekväll!
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? båda två!
10. MSN eller mobil? mobilen ofc!

Zayns ögon♥

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nejj
2. Brutit ett ben? nepp
3. Gjort nåt du ångrar? jajjemensan..
4. Hoppat Bungee Jump?  nej...:S
5. Ljugit för någon du tycker om? jaa
6. Ätit en hel tårta? nej! men det vore gott!!
7. Gjort bort dig offentligt? ja det tror jag 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja för ett år sen, inte nu
9. Gråtit när ett husdjur dog? nejj, eller jo det har jag nog!
10. Velat försvinna? aldrig för alltid men just för stunden ja,

Allmänt

Vad såg du på tv sist? the following
Vems blogg läste du sist? min egen typ haha.. läste vad josefin hade skrivit!
Vad åt du sist? youghurt och flingor
Vem pratade du med sist? mattias
Vem ringde du sist? josefin, som såklart inte svarade..
Vem messade du sist? emma och josefin!
Vad läste du sist ”bok”?  ojj, tror det var paganinikontraktet av kepler.
Vem pussade du sist? hmm..
Vem kramde du sist? oscar tror jag,
Vem bjöd du sist på något? tror det var någon i klassen på tuggummi!
Vad köpte du sist? en grubberevy biljett!

 



amanda, vem är det som du gillar fast inte sagt till honom. Säg första bokstaven i namnet och första bokstaven i efternamnet

Svar: Det håller jag för mig själv, och det är ingen som jag gillar nu utan det var länge sen!
Josefin Edvardsson

2013-04-17 | 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback