Dagens lista

 
Senaste
 
Film du såg: Det kommer jag inte ihåg men serie var andra avenyn.
 
Mat du åt: Mackor med ost och mackor med avokado

Kram: Kanske från amelia

Puss: Long time ago, kommer inte ihåg.

Känslan: Glädje

Resa: Turkiet

Glädje: Ett gäng olika anledningar

Dröm: Den jag kommer ihåg nu var en läskig man som var inne i huset och gangsters som tvättade våra rutor...

Person du träffade: Min syster och pappa

Personen du pratade i telefon med: Pappa

Personen du fick sms av: Agnes

Gången du var utomhus: Idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll

Saken du köpte: En blus

Allmänt

Är du singel?: Ja

Är du kär?: Nej

Ska bli skoj: Zumban ikväll!

Ska inte bli skoj att: Plugga

Sparar till: Inget speciellt

Pålägg som gäller: Oost

Dagens dryck: Bubbelvatten

Vad saknar du: SOMMAREN

Vad har du gjort idag: Vaknade, åkte till skolan, kom hem och åt till AA, pluggade lite, åt igen och ska snart fara

Brukar du svära mycket: Haha ja det kan jag säga att jag gör!!

Hur många timmar sover du per natt: Helst 8-9 timmar men oftast ca 7

Vem är snyggast i världen: Det finns så många vackra människor, omöjligt att välja en

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Alla road-trips

Längd: 162 cm

Vikt: Har inte vägt mig på vääldigt länge så har ingen aning.

Byter gärna garderob med: Går knappast att välja en

Senast utlästa bok: Hunger Games

Mitt rum kan beskrivas som: Mysigt

Mig själv med tre ord (just nu): Mätt, trött och kall

Jag tränar: Några gånger i veckan

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback