tårarna rinner

Jäklar vad jag grät åt  "A little bit of heaven"! Jag har riktigt lätt att börja grina till filmer och när jag gör det grinar jag som att någon skjutit mig haha. Den är iallafall värd att se! 
Har ätit middag och nu blir det att spöa föräldrarna i quizkampen, vad gör man inte när dom har blivit helt besatt?
 
har länge nu (egentligen för länge) funderat på vad jag ska göra med mitt hår, vill göra någon förändring och tror nu att jag ska sikta in mig mot kenzas frisyr, (dock inte den hon har nu) vilket nog blir nog super!


herregud!!! jag trodde först att det var du på bilden! lika som bär haha

Svar: Ja jag önskar nästan att det var jag för då skulle jag ha haft hennes hår haha! Jo jag kan få någon kommentar ibland att jag är lik henne heheh :)
Josefin Edvardsson

2012-11-08 | 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback