lista

Ska egentligen plugga italienska som jag har till imorgon men har inte orken, för att slippa plugga slänger jag in en lisa som jag tog från http://asandsjo.blogg.se/, både jag och amanda kommer svara på den. Kram!

 

1: Om mig

 2: 5 favoriter

 3: Mina drömmar

 4:  Berätta om din första kärlek

 5: 5 hemsidor jag är inne på

 6: Min sommar

 7: Någonstans jag vill åka

 8: Något som gör mig glad

 9: En vän jag inte skulle klara mig utan

 10: Något jag är beroende av

 11: En av mina favoritbilder

 12: Något som ändrat mig

 13: Ett roligt minne

 14: Dåliga vanor

 15: En speciell person

 16: 4 bilder som gör mig glad

 17:  En bild på en tid du saknar

 18: Fem bloggar jag läser dagligen

 19: Någonting jag vill uppleva

  20: Typ av killar jag faller för

 21:  3 saker jag inte klarar mig utan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback