jul snart?

Är fortfarande hemma, börjar bli sjukt less på att aldrig bli bra men ganska skönt att vara hemma iallafall. Längtar sjukt mycket till jul! Det är så mysigt runt den tiden, massa ljus, mörkt ute, julklappar, släkten, osvosv. Allt med julen är mysigt. Jag brukar alltid fira den hos mina kusiner där många av min släkt samlas, det är den ultimata julaftonen för mig.♥
 
Tumblr_mbj52emabq1r0z5ogo1_500_large


Krya på dig jozzi!
såg denna länk på facebook, den är deprimerande. påtal om jul:
www.isitchristmas.com
heehehe

Svar: Ska jag göra! :)Jag kunde inte öppna den men det kanske var något positivt om den var deprimerande hahah!
Josefin Edvardsson

2012-11-07 | 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback