Gör som amanda

Gör som amanda och sätter ihop dagarna jag missat vilket är dag 10, 11 och 12
 
Dag 10: Något jag är beroende av
Något jag är beroende av är nog försvarets hudsalva. Iallafall bara något mjukgörande för läpparna och just nu är det försvarets jag använder. Är helt beroende av det, kan stå och he på mig det för länge än det normala. Och som emma sagt, jag ska inte titta på någon när jag gör det för hon säger att jag kan ha en ganska läskig blick när jag her på mig det men det är för att jag blir så himla koncentrerad haha! Nackdel: Luktar inte gott...
 
Dag 11: En av mina favoritbilder
Den här är svår då det kan vara svårt att välja endast en favoritbild då man har många! 
En av mina favoritbilder är helt klart den här! Mamma hade absolut ingen aning hur man räknade, hon trodde att hon förlorade för att hon fick 21 då det var jag som fick det och då vann. Jag vet inte hur mycket roliga saker som hände under den där matchen men det slutade iallafall med att jag och elina låg nere på marken vikandes och gråtandes av skratt. Underbart minne.
 
Dag 12: Något som ändrat mig
Jag kommer inte på något som ändrat mig... Man ändras väl bara allmänt med tiden då man blir äldre och då mer mogen och erfaren kring saker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback