Dag 9: En vän jag inte skulle klara mig utan

En vän jag inte skulle klara mig utan är Amelia. Har känt henne från första dagen jag flyttade hit. Det var hennes mamma som sa att hon skulle gå och hälsa på de nya grannarna (vilket var min familj) då man bara behövde gå över gatan förut för att komma till den andras hus och från den dagen har vi varit bästa vänner! Vi berättar allt från himmel och jord för varandra och hon finns alltid vid min sida. Vi båda tycker att det är synd att vi går på olika skolor nu så vi inte kan träffas lika ofta men det är inget som gör att vi inte är med varandra längre, vi har varit vänner i 12 år och mer år kommer det att bli!♥♥
Men självklart älskar jag mina andra underbara vänner också så otroligt mycket:)♥
 
världens finaste♥


Älskar dig till tusen världens bästa!!

2012-11-23 | 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback