dag 6: min sommar

Min sommar har inte varit så speciell, for till stockholm och sundsvall annars har jag bara varit hemma med fina vänner. Jobbade även nästan hela sommaren med ängelholmsbär och sålde jordgubbar, dock jobbade jag då inte hela dagen utan man jobbade i 4 timmar och sedan var man fri. Var inte lika mycket med amelia vilket jag tycker var synd då vi också hade bestämt en massa saker som vi skulle göra men det är bara att ta igen till nästa sommar. Här är iallafall några bilder från min sommar, har inte alla på den här datorn så är egentligen inte så roliga men bättre än ingenting alls!
 
här innan skolavslutningen på balen
 
skolavslutning!
 
åkte på bröllop
 
fick några roliga stunder på jobbet då folk tog med sig hela korgstället
 
 
sol och bad
 
stockholm med familjen
 
 
tillbringade mysiga kvällar vid älven
 
 
 
 
jag och amelia var nyttiga.. vid vissa tillfällen!
 
 
mysiga hemfärder efter en härlig kväll!
 
 
avslutade sommaren med att åka till sundsvall med dessa två
 
 
 
 
 
avslutar med lite blandade bilder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback