Dag 6: Min sommar

jag glömde helt bort och skriva igår så det får bli två idag istället!
 
Min sommar ser ut såhär: jag sommarjobbade i 9 dagar, for med läns till piteå, var i sundsvall, for till mormor och morfars stuga, var i Göteborg och träffade några underbara släktingar, myste i Amelias stuga med hon, Emma och Elina, var i stockholm, fick se efterlängtade Ulrik Munther sjunga här i Umeå, sen så har jag spelat mycket fotboll och varit med kompisar! Jag har säkert glömt nått menmen, Här kommer några bilder sen i somras.
 
Göteborg:


Var och badade en del i forsen!:
 


Hade för få mysiga kvällar med mina bästa, men nån gång blev det!:

Var på musköten ett antal gånger

Hängde mycket nere vid älven i stan med underbara personer

Ulrik munther!!!!!!

Amelias stuga:

Stockholm:


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback