Dag 1: Om mig

Jag heter som sagt Josefin Edvardsson och i mellannamn Jenny Maria. 
Jag föddes på Umeå bb den 24 februari 1996. Jag bor på grubbe där jag bott i 12 år.
 
Jag går första året på dragonskolan, valde samhällslinjen vilket jag är nöjd över, när jag blir större har jag många alternativ som jag vill bli men det som nu lockar mest är något inom tv/radio och "rädda" djur som är utsatta osv. 
 
Som person är jag glad, det kan lätt bli att jag pratar och skrattar högt. När jag var liten pratade jag så snabbt och otydligt att jag fick gå till en talpedagog.
Jag älskar julen som ni redan vet men även såklart sommaren, fara iväg med vänner, sola, bada ja allt som den innebär! 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback