Dag 1: Om mig

Mitt namn är Amanda Sofia Pääjärvi, född 1996 i april. Jag har skilda föräldrar och har haft det sen jag var 5. Jag bor både hos mamma och pappa så jag är hos dem varannan vecka. Jag har en lillasyster som är 13, sen har jag två lillebröder som är 6 och 7 just nu. En hos pappa och en hos mamma. Sen har jag en bonus mamma och bonus pappa. Både mamma och pappa bor på Grubbe och på Grubbe har jag bott sen jag föddes, vad jag vet!

Jag går samhälls på dragon med specialidrott fotboll. Jag trivs i min klass och att ha fotboll gör inte skolan sämre!
Går samhälls just av den anledningen att jag inte har nån aning om vad jag vill jobba med när jag blir stor. Vet bara saker jag inte vill jobba med, haha..

Som person är jag oftast glad, men tro mig jag kan bli riktigt sur/ledsen. Jag är riktigt kort för dem som inte visse det. Går i fotboll, slutade i innebandy iår. Gick i gymnastik tills nån gång i 7:an, det gjorde Josefin också för den delen.

Glömde nämna att vi har en hund hos pappa, han är en Golden retriver och heter Zorro.

Godnatt! Börjar 10 imorgon som vanligt. TACK för det. ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback