lite bilder från barcelona

hallå! ska städa rummet, packa ur väskan från barca och sen typ dra till agnes för att hämta mina tvättsaker för ansiktet som jag glömde när jag sov hos henne i fredags. har inga planer för ikväll men det blir nog att bara ta det lugnt här hemma. see ya /J

bjuder på bilder från barcelona medans jag städar!

på umeå airport


kvällsfika på arlanda


I flyget dit




I bussen just då vi kommit fram


efterrätt!!




pizza på rummet efter att ha sett på fotbollsmatch


jag och emma hade då tänkt att ta en macka med bacon och då föreställde vi oss att den skulle vara värsta god med sallad osv i men detta va det vi fick... en macka med bacon!


stranden




soooola


balkongen


världens godaste glass!





självklart köpte jag en extra stor påse med godis!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback