/Josefin

Det blev en olje- och bananinpackning istället och det ända jag kan säga är... DRYGT! Det skulle hjälpa för torrt hår genom att man bara mosar en banan och her in en valfri olja (jag tog olivolja) sedan kladdar in i håret, såg nästan ut som att någon hade spytt i mitt hår (kanske var jag själv?;) ) vilket inte var lika farligt som när jag skulle skölja ur det. Herregud så drygt och trött man blev, all banan hade fastnat i håret så jag fick inte ut allt! Så nu är det lite lite kvar (efter att ha fått använda typ en hel burk med balsam) och det får jag vänta med att he bort tills imorgon då håret har torkat. Och om det funkade? Jadu kan inte säga riktigt än men just nu känns det verkligen inte som en hit.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback