2011

JANUARI:
tog jävligt många bilder på en match på ersängsvallen, tror vi vann matchen om jag inte minns helt fel. Laget innan vi slog ihop med 95:orna


återgick till det som kallas skolan efter ett riktigt mysigt jullov.
Bestämde att jag skulle satsa på skolan.. det gick ju bra.. i slutet av januari var jag redan less!


Lillebror Elias fyllde 5 år!


FEBRUARI:
Syrran fyllde 12 år!


Hade en överraskningsfest för Josefin som fyllde år. HAHA snacka om att Josefin blev lurad!♥ Kvällen blev riktigt lyckad och mysig!


Började vara med denna snygging riktigt mycket!


MARS:

Blev tillsammans med Älsklingen!♥



egopic


APRIL:
Julia 15 april, Jag 16 april, Amelia 18 april och Johan 19 april, alla fyllde vi 15 år!
En favorit för mig och julia! chokladbollstårta!!!!♥


MAJ:
Var i turkiet,:)


kom hem och var lite brun iaf!


JUNI:
Äntligen blev det skolavslutning, med hembakade godsaker! Våran tårta är inte med i bild men det var inte en vacker syn kan jag lova!


HAHAHA Gustav..!  och två riktigt fina tjejer!


vi var tvungna att ta en klassfoto!


Och på dom snyggaste tjejerna såklart!


vi hade några riktigt roliga träningar på pärgräs! Vi slog ihop med Umedalen och fick ett grymt lag!


Jag och Josefin hade en flummigkväll med övernattning! myspys!



JULI:
Var glad;)


Var i Williams stuga med Ludvig, Johan och Josefin, det var sjukligt kul! förutom att jag är livrädd för vattenskotrar och fick en förkylning som varade i en månad.

Jag var hos farmor och farfar också men tog inga bilder eftersom jag fortfarande hade den hemska förkylningen...

AUGUSTI:
Jag, Amelia, syrran, syrrans kompis Greta, mamma, Alvin var i mormor och morfars stuga. Jag och amelia hade grymt kul, vi såg på en riktigt äcklig film, spöade maja och greta totalt i games!! Vi körde kurragömma med maja och greta! Hahah det var riktigt kul faktiskt!




Jag fick två söta kusiner! Ella och wilma, dom är enäggstvillingar,:)♥


Vi hade match mot morön och efter så åt vi middag på musköten med laget!


Var på ett riktigt fint bröllop!




tog egobilder.


SEPTEMBER:
skolan började igen och jag och amelia praoade på PAUS,:)



Hade träningsläger med innebandyn, jag var inte med och spelade för jag var skadad eller nått,



tog ett antal egobilder





Jag och johan hade varit tillsammans i ett halvår,♥ älskar dig!


OKTOBER:
det var skolaaa...


Jessan fyllde år!! mycket trevligt var det!




Vi hade fotbolls avslutning på musköten,


var och kollade på amelias läns, HAHAHA det var kul...;)


tog några egobilder (igen)


tog klassfoto


NOVEMBER:
drog till Stockholm och Uppsala med skol sm lagen och spelade fotboll, kan säga att det blev mat på ikea ett antal gånger!



Lillebrorsan fyllde 6 år!:)


det började julpyntas


Agnes fyllde år och hade en tjejkväll, det var mycket skojj!! Den första tårtan är min grupps mästerverk!



Hade en mysig tjejkväll med dom bästaste!


DECEMBER:
egopic


December gick så fort, vi fick jullov och sen var det helt plötsligt julafton!


firade NYÅR med dom bästa!!! sen blev det ett nytt år: 2012






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback