SÖNDAG

Hello Amanda here!
första matchen vann vi med 3-0 och andra matchen slutade 2-2, för min del gick det väl sådär, men oj vad fotboll är kul!
efter matcherna drog jag hem och packade och for sen till pappa.
imorgon är det skola igen.. är inte taggad på det någonstans.. dagarna går så fort och prov närmar sig.. är riktigt stressad redan nu.. fast np i kemi är veckan efter sportlovet.
riktigt kul sportlov man kommer ha... osvosv.

fysen pågår just nu, jag hade verkligen ingen ork att fara på den fast att jag kanske egentligen borde.
Mitt rum är fullt av väskor som måste packas upp, och sängen är full av rentvätt som måste sorteras..
har ingen ork för det heller men det måste ju göras.
ska nog försöka fixa det nu och efter tror jag att jag ska krypa ihop i sängen och läsa lite tills bigbrother börjar.
Godnatt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback