Min helg:

ojojoj vad jag har glömt och skriva! hade iaf tänkt och berätta hur min helg såg ut! I fredags hade jag träning och på kvällen var jag med Emma och Josefin medans jag var barnvakt till Elias. Vi myste och såg på the hungergames. På lördagen så gjorde jag inte så mycket på dagen utan slappade bara men på kvällen var jag med Alicia, Emma, Amelia, Dennis och Filip, trevligt var det! Sen i söndags så bakade vi både pepparkakor och rocky road hos pappa innan jag och maja för till mamma, på kvällen så hade jag fotbollsträning och efter det gick jag och la mig! 
 
Kan snabbt dra gårdagen och idag också, hade fotbollsträning i skolan och efter det kom alla tråkiga lektioner, fick veta att jag fick B på samhälls provet!!! :D Sen idag hade vi halvkursprov i matte och jag vet redan att jag har minst två fel.. jaja! det gick nog bra ändå! Nu ska jag chilla rästen av kvällen genom att se på Oth! ♥ Bye!
'
Snea bilder.. jag vet!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback