AMELIA

sista praodagen idag. det är lite surt att det är slut just när man lärt känna alla där osv. menmen:) Efter praoen tog jag och amelia bussen hem. När vi väl klivit av och jag ska hämta min cykel som jag ställt vid busskuren så ser vi 2 döda fåglar som säkert flygit rakt in i glaset... Jag och Amelia tyckte så synd om dom så vi var bara tvugna att begrava dom;)
Då kom det såklart en tant med en hund och sa ba: oj så duktiga ni är mm. HEHEH vi vet;) hmm..och vi går inte i 9an?;)
Råkade också spruta ner hela Amelia idag när vi höll på att försöka få till olika fina toner av att jag sprutade på olika saker... sen skulle jag låtsas spruta på Amelia och det gick ju som det gick...;)
Farmor har nyss kommit och vi ska snart äta! Ha en bra kväll allesammans!♥/Amanda
Ändå snygga!!

vi är super normala vi vet...!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback