Godmorgon

Förlåt för att jag inte skrev igår så jag skriver nu istället vad jag gjorde. Efter skolan var det träning direkt. men jag kunde inte komma mig någon stans för att jag  kunde inte få ut mina grejer från amelias skåp för att hon hade dragit på stan med nyckeln som hon sa att hon skulle lägga uppe på skåpet..så jag väntade där från 3 till halv fem;) efter det så gick jag och amelia och kollade på våran träning som också var på skolan. Sen drog jag hem och åt, damsugade, duschade, sen kom johan och efter ett tag drog vi till josefin och kollade när hon skulle klippa sig och slinga håret.
Det blev riktigt fint tycker jag! Jag tycker hon får lägga in en bild på det sen.
Jajaj, nun ska jga dra till skolan hejs! /Amanda om ni inte fattade det!;)

Hinner inte lägga in nån bild sorry!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback