det kan inte bli så mycket bättre

äntligen looov! gud så skönt, sova ut varje dag.. klagar inte!
nu har jag också klippt mig och blekt håret. jag är nöjd! tack moa!♥ men såklart är jag väldigt ovan också när jag drar igenom det så känns det som att det bara försvinner direkt haha.
idag hade jag en lite bättre dag än amanda, jag såg på film hela dagen, svenskan, språket och so:n ;)
amanda har ju sagt vad jag ska hitta på ikväll så har inte så mycket mer att berätta, hejdå!♥
typ bara webb bilder men orkar inte ladda in bilder hehe:)

(ja datorn är fortfarande sönder tror det kommer ta ett tag innan vi fixar den, brukar ju bli lite omedvetet så i familjen edvardsson/andersson)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback