Amanda här!

Hallådär alla som läser våran blogg, som inte är så många;)!
Idag har varit en helt vanlig dag :) sett ut ungefär såhär : varit i skolan, kom hem lagade mat pluggade lite matte inför provet imorgon, tv, och hunnit läst lite också:) typ allmänt tråkigt.
Imorgon äre ju somsagt sm uttagning, vet inte om jag ska fara lite tidigare därifrån för jag ska klippa mig. Josefin ska nog också följa.

Kan ju ändå passa på att skriva lite åt henne!;) Hon ska också klippa sig fast på torsdag. Jag och johan ska vara publik, riktigt spännande!;) nä men, hon har också haft en helt vanlig dag idag tror jag? hon har smsat lite med mig, hängt med mig i bibblan och typ på alla andra lektioner också.:)Hon ska också vara med på sm uttagningen imorgon, och säkert träna på kvällen som mig:)
Nä nu vet jag inte så mycket mer om vad hon gjort ikväll! Godnatt!

Juste hon har också haft det riktigt mysigt på matten! ÄKTA KÄRLEK
(förlåt josefin var bara tvungen! hihihihi xD)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback