TÅRTAN VAR FAKTISKT GOD!

Efter jag vaknat så blev det pepparkaksbakning!♥ pepparkaksdeg måste ju vara det godaste man kan äta! iaf blev våra pepparkakor riktig fina och goda! Efter det så pyntade jag några pepparkakor med glasyr;) dom blev riktigt fina! Jag gjorde två stycken till agnes, Hon såg ut att bli glad så det var ju bra att jag inte la ner tid på något onödigt iaf!
Efter vi bakat så for jag på futsalträning, det var jätte kul, men det kändes riktigt konstigt att gå från innebandy till fotboll!:p Sen har jag farit till mamma och pluggat en del, och nu ska jag gå och lägga mig! GODNATT!/Amandiiiis

Hahah eftersom vi inte fick välja ingredienser till tårtan var vi tvungna att vara lite uppfinningsrika! så klaga inte!
Gubbarna är agnes och hennes framtida man! bara så ni vet!
Förlåt för riktigt dåliga bilder hoppas man ser!
vinnarlagets tårta!
våran tårta! Och JA det är en riktigt kondom. hehe;)
riktigt fina!



Hahahaha skön tårta:p

2011-11-29 | 19:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback