ljugare

ljög lite om att jag skulle skriva igårkväll! vi va på iksu spa till typ kvart i fem och efter  det for vi ut och åt med lite släktingar. jag for sen till waynes och träffade tjejerna! och det slutade med att jag hamnade hos amanda, vi satte på upp och jag kom hem vid kvart i ett. hann ganska mycket under den dagen;)
det var då jätte mysigt och skönt på iksu! vi tränade från början, åt och sen satte vi oss vid polen fick massage och dagen på iksu slutade med värme i solrummet! skulle inte ha något emot att göra om det, tack mami!!
idag då, varit på stan och tittat runt på rean men hann inte titta in i alla affärer som jag ville så måste dit imorgon också. fick bland annat hem ett par snygga örhängen!

måste städa lite på rummet ni innan hanna med flera kommer. hejdå!♥/J



dålig bild men ni kan få se dom bättre sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback